SAYA MUNGKIN TIDAK SEHEBAT DATO' MAHADZIR LOKMAN SERTA TIDAK SEPOPULAR AZNIL NAWAWI, NAMUN INSYAALLAH SAYA BOLEH MENCERIAKAN MAJLIS ANDA
ADAKAH ANDA MEMERLUKAN PERKHIDMATAN EMCEE (PENGACARA MAJLIS) ATAU DEEJAY UNTUK MAJLIS PERKAHWINAN ANDA?

JM ENTERTAINMENT4U sedia membantu..

Selain majlis perkahwinan, kami juga menyediakan perkhidmatan untuk

1) Sukaneka

2) Makan Malam

3) Hari Keluarga

4) Rumah Terbuka

5) Promosi / Karnival

6) Ceramah/ Motivasi

7) Jamuan Hari Jadi


dan lain-lain acara...lagi. Anda senaraikan, biar kami bereskan...
Kami akan menyediakan perkhidmatan berpakej mengikut bajet anda.


PAKEJ A:

1) Emcee

2) Deejay

3) P.A Sistem

4) Karaoke



PAKEJ B:

1) Emcee

2) Deejay

3) P.A Sistem


PAKEJ C:

1) Emcee

2) P.A Sistem


PAKEJ D:

1) Deejay

2) P.A Sistem



dan Lain-lain pakej yang bersesuai mengikut keperluan anda.

Wednesday, October 27, 2010

KEBIZIAN YANG MELANDA..

Orang berblog, aku pun nak berblog...tapi kebizian yang melanda dalam minggu ni buat aku tak sempat je nak update. Macamaner ni...hu..hu..hu


Dalam mgu ni aku sibuk dengan menyediakan 'pointers' ceramah bajet..yg bestnye makan ditanggung... tapi sempat gak aku memenuhi undangan ceramah 2 buah sekolah. 1 sekolah Menengah Durian Daun, Melaka dan 1 lagi Sek Kebangsaan Petaling 1. Tajuk ceramah biasalah..1 Malaysia dan Rukun negara. Nkorg tau ke 1 Malaysia tu apa... Jom tengok gambor2 yang sempat aku minta tolong cikgu cikgi snapkan..ahakkss.





Aku le ni..sempat lagi posing sebelum ceramah..
 

Pelajar-pelajar Sek Men Durian Daun Melaka yang hadir ke pejabat aku pada 26hb Oktober .diorg ni nak ke Parlimen lepas ceramah 


Murid-murid Sek Rendah Petaling pada 27hb Oktober...dari darjah 1 sampai darjah 6... letih rupanye berceramah kat budak2 ni..kih..kih..kih. Kalau tak kena gaya diorg leh lena...ckp sorg2 lak aku. Nasib ada cikgu displin pegang rotan kat sebelah. Saja aku tak snap gambor cikgu tu..


Pandangan dari depan...smua cute je..angkat ikrar...bayangkan aku sensorg ceramah kat 500 budak kecik..he..he..rasa cam budak lak aku..


0 comments: